گوشي htc wildfire s
وبلاگ تخصصي گوشي htc wildfire s

Photo Sketch

Photo Sketch یکی از آسان ترین راه ها برای تبدیل کردن عکس هایتان به طراحی های زیبای کشیده شده با مداد است. این کار با فیلتر ها و افکت های موجود در برنامه به زیبایی انجام می شود. اگر همیشه دوست داشته اید چهره خود را در طراحی ببینید، این برنامه انتخاب خوبی است. دیگر نیاز ندارد یک نقاش باشید و همه چیز را در تلفن خود خواهید داشت. می توانید طراحی های ایجاد شده را در instagram، فیسبوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. قاب عکس ها در گروه های قدیمی، ازدواج، کریسمس و عشق وجود دارد.



ادامه مطلب ...


بهترین تجربه اسنوکر در آندروید را با Champion Pool Master داشته باشید. اسنوکر بازی بسیار زیبایی است که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد. قوانین بازی اسنوکر با دیگر بازی های مشابه بیلیارد متفاوت است. این بازی انواع تجهیزات و توپ های اسنوکر را در خود دارد و به بازیکن امکان بازی کردن یک اسنوکر حرفه ای و نزدیک به واقعیت را می دهد. ضمنا خط راهنمای این بازی به شما کمک می کند تا ضرباتی دقیق و حساب شده به توپ ها بزنید. اسنوکر یک بازی بسیار قدیمی و کلاسیک است که از زمان های بسیار دور تا به حال این ورزش رواج خاصی در جهان داشته است.

 

.



ادامه مطلب ...


Adobe Flash Player

مسلما برای اجرای فایل های فلش از جمله swf نیاز به نصب اجرا کننده آن خواهید داشت. Adobe Flash Player برای این منظور بسیار مناسب است و یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای اجرای چنین فایل هایی است. این برنامه محتویات سایت ها را اگر شامل فایل های فلش باشند نمایش می دهد. به سخنی دیگر، تمام محتویات سایت ها، فایل های فلش، بازی ها، برنامه ها و … را در دسترس خواهید داشت. لطفا با توجه به کارخانه سازنده دستگاه، ببینید گوشی، آخرین آپدیت سخت افزار را داراست یا خیر. افزون بر این برای اندروید های ۳ و بالاتر و تبلت ها پیشنهاد می شود که برای اجرای بهتر برنامه، نسخه اندروید را حداقل به ۳٫۱ ارتقا دهید.

 

 



ادامه مطلب ...


Photo Editor

Photo Editor برنامه ای ساده و مفید برای ویرایش عکس هاست. تنظیم رنگ، اضافه کردن افکت، چرخاندن عکس، برش دادن، انتخاب یک ناحیه خاص، تغییر سایز دادن، قاب گذاشتن، نقاشی کشیدن روی عکس و … را با این برنامه خواهید داشت. تنظیم رنگ شامل گزینه هایی مانند اشباع، کنتراست، روشنایی و … خواهد بود. افکت هایی که بر عکس قرار می گیرند متنوع هستند. مانند کنتراست خودکار، تصحیح گاما، بلوری کردن، تیز کردن، رنگ روغن، پلاروید، سیاه و سفید کردن با کنتراست بالا، قهوه ای کردن و … .



ادامه مطلب ...


و هم اکنون نسخه جدید مبارزه ی مدرن از شرکت معروف Gameloft! نسخه چهارم از سری بازی های Modern Combat با گرافیکی خیره کننده برای اندروید منتشر شد.  این بازی از معروفترین و جذاب ترین بازی های تیراندازی و اکشن اندروید می باشد. شما در این بازی، در نقش یک سرباز شجاع ظاهر می شوید و وارد میدان جنگ های جهنمی می شوید. در ابتدا گرافیک فوق العاده این بازی توجه شما را جلب می کند. همچنین به لطف وجود موتور گرافیکی Havok برای اضافه کردن افکت های تار شدن صفحه حین کشته شدن یا تیر خوردن و انفجار بمب، جو طبیعی و هیجان انگیزی برای بازی ایجاد شده است. تغییر دیگر این بازی نسبت به نسخه های قبل، بهتر شدن کلید های لمسی بازی می باشد که جابه جایی، تیراندازی و دسترسی به سلاح ها را بسیار آسان تر و کاربردی تر کرده است. سرعت گیم پلی بازی نیز بیشتر شده است و در صورتی که کمی کند عمل کنید، در میدان جنگ نابود می شوید! سلاح های به کار رفته در این بازی از جدیدترین سلاح ها می باشد و تمامی آن ها از صداگذاری بسیار عالی بازی سود می برند. با توجه به گرافیک بالا و سنگین، نصب این بازی را به دستگاه های قدرتمند اندرویدی پیشنهاد می کنیم.



ادامه مطلب ...


Downloader & Private Browser

Downloader & Private Browser آسان ترین راه برای جستجو و ذخیره محتویات سایت ها و فایل هاست. پس از دانلود می توانید فایل ها را بطور مستقیم در دستگاه خود ببینید و یا با انتقال به رایانه، در آنجا اقدام به دیدن کنید. با لمس یک عکس، فایل ویدیویی، لینک دانلود و … می توانید فایل ها را دریافت کنید. دانلود کردن هرگز از این ساده تر نبوده است. قابلیت دانلود نامحدود، مرورگر یکپارچه وب، حمل یک کپی از موارد مهم، پشتیبانی از فایل های pdf، استخراج فایل های زیپ و … از خدمات برنامه است.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 21:14
ali ta

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Espier Launcher Pro یک لانچر بسیار زیبای برای دگرگون ساختن محیط کاربری اندروید شما می باشد . این لانچر با آورد محیطی جدید ، حسی نو در استفاده از اسمارت فون یا تبلت تحت اندرویدتان را به ارمغان می آورد .



ادامه مطلب ...


آیا می دانید توپ زیر کدام کلاه یا بشکه قرار دارد ؟ بازی where is the ball deluxe یک بازی کاملا واقعی و جالب است. این بازی زیاد سخت نیست اما نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد. نحوه بازی به این صورت است که شما باید رد یک توپ را دنبال کنید و ببینید زیر کدام کلاه یا بشکه قرار می گیرد و بعد از آن کلاه یا بشکه ای که می دانید توپ در زیر آن پنهان شده است را انتخاب کنید، در صورتی که درست حدس زده باشید به مرحله بعد راه پیدا می کنید. شاید با خود بگویید به راحتی می توانیم با دنبال کردن مسیر توپ آن را ببینیم زیر کدام کلاه یا بشکه پنهتن می شود و بعد از یک حدس درست به مرحله بعد برویم.! باید بدانید اصلا اینطور نیست و زمانی که به مراحل بالاتر می روید سرعت جا به جایی توپ آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید به راحتی آن را ببینید و باید بیشتر تمرکز کنید تا بتوانید حدس درستی بزنید.

 

 



ادامه مطلب ...


بازی DeathMetal یک بازی کلاسیک و هیجان انگیز است. این سبک بازی برای اندروید و دیگر سیستم عامل های گوشی زیاد منتشر شده است؛ اما این بازی چند ویژگی نسبت به نسل های قبل خود و دیگر بازی های مشابه به این دارد که می توان این بازی را کاملا متمایز از دیگر بازی ها دانست. ویژگی های این بازی کیفیت HD و عملکرد لمسی و گرافیکی بالا از سوی بازی است که سرعت کار با آن را بیشتر می کند و به راحتی می توانید با آن بازی کنید. نحوه بازی به این صورت است که شما باید توسط یک فنر پرتاب کننده، توپ فولادی را به سمت بلوک ها پرتاب کنید و بلوک ها را نابود کنید. اما باید مراقب پرتگاه ها و خطرات بازی هم باشید. به این صورت می توانید مراحل بازی را پشت سر بگذارید.



ادامه مطلب ...


Fingerprint Screen Lock ICS

Fingerprint Screen Lock ICS برنامه بسیار جالبی برای قفل کردن نمایشگر است. به این ترتیب که اثر انگشت شما به عنوان قفل نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد. این قفل بسیار جذاب است و می توانید به دوستان خود نشان دهید که گوشی شما مثل یک اسکنر بیومتریک انگشت عمل می کند. این برنامه برای دستگاه های HD طراحی شده است اما در سایر دستگاه ها نیز کار می کند. برای باز کردن قفل گوشی، انگشت خود را بر ناحیه مورد نظر قرار داده و فشار وارد کنید. دستگاه شروع به چشمک زدن کرده و پس از ۴ چشمک، انگشت خود را از نمایشگر بردارید تا قفل باز شود. توجه کنید که این برنامه برای سرگرمی است و عمل اسکن انگشت را واقعا انجام نمی دهد. می توانید از آن جهت فریفتن دوستان خود استفاده کنید و به آنها بگویید که قفل گوشی، فقط با اثر انگشت شما باز می شود. از این قفل برای موارد امنیتی استفاده نکنید.



ادامه مطلب ...


 

بازی Predators یک بازی اکشن و هیجان آور است که با گرافیک خیره کننده خود بسیار جذاب و زیبا نیز خواهد بود. در ابتدا باید بدانید این بازی مناسب سنین زیر ۱۰ سال نیست چرا که دارای جلوه های ویژه ی خاصی است که مناسب این گروه سنی نیست. شما در این بازی نقش یک شکارچی و قاتل وحشی را دارید که با چنگال ها و سلاح هایی که دارد بسیار کشنده عمل می کند. این بار بر خلاف همیشه این شما نیستید که باید انسان ها را نجات دهید، بلکه باید آن ها را نابود کنید. انسان ها وارد سیاره ی شما شده اند و حکم دشمنان شما را دارند. پس برای یکبار هم که شده با انسان ها مقابله کنید؛ آن هم توسط یک قاتل کشنده و بی رحم. یکی از ویژگی های این بازی پشتیبانی کامل از تبلت هایی با CPU (پردازشگر) Tegra مانند : Galaxy Tab 10.1 می باشد.



ادامه مطلب ...


Voice Translate

Voice Translate نه فقط با شنیدن جملات توسط شما، آنها را ترجمه می کند، بلکه به عنوان یک مترجم همراه، می تواند همه جا به همراه تان باشد. با یک زبان صحبت کنید و ترجمه آن به زبان دیگر را فورا بشنوید. بیش از ۲۰ زبان توسط این برنامه پشتیبانی می شود. پشتیبانی به دو صورت ورودی و خروجی است. بدین معنا که با هر یک از زبان ها می توانید سخن بگویید و ترجمه را به سایر زبان ها بشنوید. اگر شناسایی آنچه می گویید به دقت انجام نشد و یا تمایل داشتید که جمله را ویرایش کنید، می توانید جمله تایپ شده را، با صفحه کلید تغییر دهید. امکان به اشتراک گذاری جملات نیز توسط برنامه پشتیبانی می شود. زبان های موجود در برنامه عبارتند از:

دانمارکی، هلندی، انگلیسی (استرالیایی)، انگلیسی (UK)، انگلیسی (ایالات متحده)، فرانسه (CAN)، فرانسه (EU)، آلمانی، چینی (کانتونی)، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی (ماندارین)، نروژی، لهستانی ، پرتغالی (برزیلی)، پرتغالی (EU)، روسی، اسپانیایی، اسپانیایی (ایالات متحده)، سوئدی، تایوانی (ماندارین)



ادامه مطلب ...


Audio Control

Audio Control برنامه مفیدی است که به شما کمک می کند صداهای مختلف را در گوشی، کنترل کنید. مثلا قادر خواهید بود صدای زنگ گوشی را کم کنید و از طرفی صدای سیستم را بالا ببرید. یا صدای زنگ بیدارباش را زیاد کرده و صدای پلیر گوشی را کم کنید. در واقع کنترل سیستم صوتی دستگاه اندروید خود را خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود چندین پروفایل برای حالت های گوناگون ایجاد کنید و با ذخیره کردن آن، بدون نیاز به انجام تنظیمات پیاپی، از آن پروفایل هایی که از قبل ذخیره شده اند استفاده کنید. می توانید سیستم را برنامه ریزی کنید که در چه زمان هایی، چه وضعیت هایی فعال یا لغو شود و همچنین لیستی شامل موارد استثنا خواهید داشت. حالت quick برای مواقعی است که پروفایلی را برای یک زمان ویژه برقرار می کنید و پس از آن می خواهید پروفایل دیگری جایگزین شود. برنامه شامل ۱۲ ویجت است.

 

 



ادامه مطلب ...


برای تشکیل یک پایگاه موشکی و زره ای آماده باشید چرا که فرماندهی این پایگاه موشکی به دست شما خواهد بود. بازی Missile Control یک بازی منحصر به فرد و هیجان آور است. در این بازی شما به عنوان رهبر یک پایگاه موشکی باید پدافند های موشکی خود را در مقابل دشمنان خود قرار دهید تا بتوانید آن ها را نابود کنید. این بازی دارای ویژگی های بسیاری است.



ادامه مطلب ...


Talking Ted Uncensored

Talking Ted Uncensored یک برنامه سرگرم کننده در باره یک خرس کوچولو به نام تد است. حرکات تد را کنترل کنید، فیلم حرکات را ضبط کنید و به اشتراک بگذارید. در این برنامه، حین اجرای فیلم، داستان جان بنت ( مارک ولبرگ ) را می شنوید. مردی که باید با یک خرس عروسکی سر و کار داشته باشد. خرسی که از نتیجه یک آرزوی بچگی جان گرفته و به زندگی آمده است. در این برنامه حرکات تد قابل کنترل توسط شماست و حتی برایتان بسیار زیبا حرف می زند.



ادامه مطلب ...


Police Lights PRO

Police Lights PRO آژیر های پلیس را بصورتی بسیار طبیعی در گوشی شما اجرا می کند. می توانید از این برنامه برای سر کار گذاشتن دوستان خود استفاده کنید. این برنامه قابلیت تبدیل شدن به آژیر آمبولانس و ماشین آتش نشانی را نیز دارد. می توانید از این ها برای زنگ تلفن و یا زنگ آلارم، جهت بیدار شدن استفاده کنید. علاوه بر این، انتخاب رنگ ها نیز با سلیقه شما صورت می گیرد. ۱۳ صدای باور نکردی در برنامه وجود دارد که جذابیت های آن را چند برابر می کند.



ادامه مطلب ...


Color Splash Effect Pro

با Color Splash Effect Pro عکس ها را به خاکستری تبدیل کنید، اما برخی نقاط را با رنگ اولیه یا رنگ های جدید نگه دارید و از طراحی های هنری آن لذت ببرید. با این شیوه، نگاه مخاطب را به قسمت های رنگی مانده جلب می کنید و صحنه ای دراماتیک رقم می زنید. با انگشتان خود جاهایی که می خواهید را رنگ کنید. وجود ۴ بروس مختلف، توانایی به اشتراک گذاری عکس ها در فیسبوک، بازگردانی اشتباهات رنگ آمیزی با کلید undo، رزولوشن بالای عکس های طراحی شده، ذخیره عکس جهت ادامه کار در آینده و بسیاری موارد دیگر، از ویژگی های برنامه است.

تغییرات نسبت به نسخه قبلی:



ادامه مطلب ...


Space Effects

Space Effects یکی از افکت های شگفت انگیز را برای عکس های شما به ارمغان می آورد. این برنامه برای همه علاقه مندان افکت گذاری مناسب است. با دروبین گوشی، عکس بگیرید و افکت های فضایی زیبایی را بر روی آن ها قرار دهید. این افکت ها، متفاوت از افکت های همیشگی است و زندگی را به عکس های شما می آورد. بیش از ۳۰ افکت فضایی، آپشن های فونت و رنگ متن، امکان اشتراک گذاری نتایج و قاب های زیبا برای تصاویر و … از امکانات برنامه است.



ادامه مطلب ...


اطلاعات دارویی یکی از برنامه های ایرانی و جالب آندروید می باشد. این برنامه داروها را بر اساس خانواده خود ار قبیل ضد هیستامین ها, ضد میکروب ها و… دسته بندی کرده است.شما می توانید با مراجعه به هر دسته, دارو خود را انتخاب کنید. ضمنا امکان جستجو نیز در این برنامه وجود دارد. شما هم اکنون می توانید این برنامه کاربردی را به صورت رایگان از آندرویدیها دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


بازی SpiderWay یکی از برترین بازی های Google Play و App store Apple می باشد که دارای ۵ ستاره در هر دو مارکت است. این بازی بسیار زیبا و جذاب است . نحوه بازی بسیار ساده است. نحوه این بازی به این صورت است که روی تار عنکبوتی، عنکبوت هایی در حال رفت و آمد هستند که باعث آسیب به دیگر عنکبوت ها می شوند و شما باید این عنکبوت های خبیس را نابود کنید و اجازه دهید دیگر عنکبوت ها که آسیبی ندارند به راه خود ادامه دهند. از ویژگی های این بازی می توان به ۵۰ چالش جدید در بازی اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


Firefox_v16.0.2

Firefox یک مرورگر سریع، هوشمند و ایمن برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. امروزه کمتر کسی است که از ویژگی های این مرورگر قدرتمند آگاهی نداشته باشد. معمولا اولین چیزی که از یک مرورگر انتظار  می رود سرعت آن است، فایر فاکس با ویژگی های منحصر به فرد خود سرعت بسیار خوبی برای باز کردن صفحات وب دارد علاوه بر آن این ابزار قدرتمند با گذینه های امنیتی خود به شما کمک می کند تا در اینترنت ایمن باشد و از حریم خصوصی شما محافظت می کند.



ادامه مطلب ...


WhatsApp Messenger را نصب کنید و با اس ام اس خداحافظی کنید! WhatsApp Messenger برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است. این برنامه با استفاده از ۳G یا WiFi پیام ارسال می کند. حالت sms را به WhatsApp تغییر دهید تا بتوانید پیام های متنی، تصاویر، پیام های صوتی و پیام های تصویری را رایگان دریافت و ارسال کنید. در واقع این برنامه ارسال SMS و MMS را به صورت رایگان ارائه می دهد. این برنامه از اینترنت شما برای ارسال پیام استفاده می کند. قابلیت چت گروهی از دیگر امکانات این برنامه است همچنین قابلیت این را دارد که با دوستان خود در هر کجای دنیا که هستند SMS یا MMS ارسال کنید. این برنامه نیازی به داشتن نام کاربری و رمز عبور ندارد و تنها با شماره تلفن شما کار می کند. همچنین نیازی به اضافه کردن مخاطب جدید نخواهید داشت زیرا این برنامه از مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما آن هایی را که از این برنامه استفاده می کنند نمایش می دهد. توجه کنید که دوستان شما نیز باید این برنامه را نصب داشته باشند تا بتوانید با مسنجر WhatsApp با آن ها در ارتباط باشید.



ادامه مطلب ...


Swiss Watches book

Swiss Watches book مجموعه ای از ساعت های زیبای سوئیسی است که جای ساعت فعلی شما را در home screen می گیرد. هم اکنون ۴۱ مدل ساعت، موجود است که هر دو تا سه هفته، یکبار، ساعت های جدید اضافه خواهند شد. توجه کنید که قادر به استفاده از تمامی ساعت ها نیستید. برخی از ساعت ها ممکن است مناسب گوشی شما نباشد و نتوانید آن ها را انتخاب کنید. پس از نصب برنامه به homescreen رفته و به مدت ۲ ثانیه بر نمایشگر فشار وارد کنید. در منوی ظاهر شده Widgets را انتخاب، و پس از آن وارد Swiss Watches Book شوید. در آنجا لیست ساعت ها وجود دارد که می توانید آنهایی که مناسب گوشی شماست، انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


اگر به دنبال این هستید که گوشی خود را به یک کنسول بازی تبدیل کنید و به اوج هیجان در بازی های تیراندازی گروهی برسید از این بازی استفاده کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای اندروید است. در این بازی شما در نقش یک تیرانداز در یک گروهی هستید که باید با بیگانگان که دشمنان شما هستند بجنگید. این بازی شباهت زیادی به بازی N.O.V.A. 3 دارد و مانند تمامی بازی های تیراندازی نیاز به دقت و سرعت عملکرد بالایی دارد که هم از طرف بازیکن و هم از طرف بازی باید پشتیبانی شود. این بازی قابلیت های زیادی دارد از جمله مبارزه تاکتیکی به صورت گروهی تا ۱۲ نفر به صورت آنلاین و ده ها نقشه و مکان های مختلف برای مبارزه. همچنین شما در بازی از سلاح های بسیار پیشرفته و قدرتمندی مانند : تفنگ پلاسما، راکت هسته ای و … استفاده می کنید که تجربه هیجان بیشتری نسبت به دیگر بازی ها تیراندازی به شما می دهد.

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 15:0
ali ta

 آیا از جمله اشخاصی هستید که قیمت طلا، سکه، ارز و … را به صورت لحظه ای دنبال می نمایید؟ اگر پاسخ شما مثبت است حتما این برنامه برای شما جالب خواهد بود. نرم افزار نرخ دات کو به شما این امکان رامی دهد تا بتوانید به صورت آنلاین فراز و فرودهای بازار طلا، ارز و … رابررسی نمایید، در نرم افزار نرخ دات کو، قیمت ها به صورت اتوماتیک از مراجع معتبر نظیر اتحادیه طلا، بانک مرکزی و … به روز رسانی می شود و در طراحی این نرم افزار دقت زیادی به کار رفته است و حتی الامکان سعی شده قیمت ها با کمترین خطای ممکن بروز رسانی شوند

 

.



ادامه مطلب ...


HTC Sense یک لاک اسکرین متفاوت، که از این پس قفل صفحه نمایش شما با انیمیشن ها و آیکون های جدیدی همراه خواهد بود. این لاک اسکرین جالب برای تغییر نحوه قفل صفحه نمایش گوشی اندرویدی شماست. در این تم شما می توانید بدون باز کردن قفل صفحه نمایش اندروید خود از تعداد تماس ها و پیامک های دریافتی مطلع شوید. با نمایش و انتخاب میانبرهای دلخواه خود، خیلی سریع و بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی می توانید به نرم افزارهای مورد نظر خود دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که این تم به طور اختصاصی برای لانچر GO Launcher EX طراحی شده و به وسیله آن قابل اجراست.



ادامه مطلب ...


منفجر شدن سرعت با Fast Five. ساخته شده توسط تیم حرفه ای از مونتاژ گران و سازندگان سری بازی های Race ! مسابقات و نبرد های نفس گیر با اتومبیل رویایی شما با مخالفان با پیروی از داستان جذاب بازی.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 27 آبان 1391برچسب:fast five, fast five Android, fast five for android, fast five آندروید, fast five برای آندروید, free download fast five android, free download fast five for android, free game fast five for android, بازي 2011 Galaxy tab, بازي آندرويد, بازي آندرويد با لينک مستقيم, بازي جديد galaxy tab, بازي جديد آندرويد, بازي موبايل آندرويد, بازي کم حجم htc, بازي کم حجم آندرويد, بازی fast five, بازی fast five برای htc, بازی fast five برای آندروید, بازی fast five برای اندروید, بازی fast five برای گلکسی, بازی ماشینی آندروید, دانلود بازي 2011 desire, دانلود بازي 2011 galaxy tab, دانلود بازي 2011 hd2, دانلود بازي 2011 htc, دانلود بازي 2011 nexus, دانلود بازي 2011 x10, دانلود بازي 2011 آندرويد, دانلود بازي x8, دانلود بازي آندرويد, دانلود بازي اندرويد, دانلود بازي با لينک مستقيم, دانلود بازي جديد galaxy tab, دانلود بازي جديد آندرويد, دانلود بازي کم حجم اندرويد, دانلود بازی های برتر اندروید, دانلود بهترین بازی های اندروید, ماشین بازی, ماشین بازی fast five, ماشین بازی آندروید, ماشین بازی برای htc, ماشین بازی برای x10, ماشین بازی برای آندروید, ماشین بازی برای گلکسی, :: 21:59
ali ta

بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.



ادامه مطلب ...


من هنری بلیک هستم. افسر سابق نیروی دریایی انگلستان. اما حالا من یک مرد آزاد هستم و برای آزادی میجنگم. همراه با هنری بلیک در BackStab مقابل دولت انگلستان مبارزه کنید تا اهداف آزادی خواهانه شما محقق شود. بدون مبارزه پیروزی میسر نخواهد شد و بدون پیروزی زندگی هنری بلیک بی معنی خواهد بود. پس مبارزه را تا پیروزی ادامه دهید.



ادامه مطلب ...


پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک Stickman کشیده و او را به دنیای شگفت انگیزی از ماجراجویی ها بفرستید . تنها چیزهایی که شما نیاز خواهید داشت استفاده دقیق از مدادهای طراحی برای کشیدن المان ها و ابزارهای مختلف برای حل کردن مسئله های پیش رو می باشد . بازی Draw a Stickman: EPIC شبیه هیچ کدام از گیم هایی که تا به حال انجام داده اید نمی باشد چرا که کاراکتر اصلی این داستان دقیقا توسط خود شما طراحی خواهد شد و می بایست با بهره گیری از هوش خود ۱۳ مرحله مختلفی را که برایتان فراهم آمده است با موفقیت پشت سر بگذارید .



ادامه مطلب ...


پیش نیاز | اندروید ۲٫۱ و بالاتر

باز هم گیم لافت و باز هم یک بازی با گرافیک دیگر که در نوع خود بی نظیر می باشد . اما این بار باید به غرب وحشی سفر کنید ، غرب وحشی با آن عظمت و گاوچران ها ، راهزنها و البته این بار دشمنان غیر طبیعی هم انتظار شما را می کشند و باید راه مبارزه با انواع دشمنان از جمله خون اشام ها را در پیش بگیرید .  محیط بازی مشابه شهرهای آریزونا و اورگان دوران غرب وحشی می باشد و به گونه ای طراحی شده بتوان مزه یک بازی دنیای آزاد ( open world ) را هم بچشید . گرافیک  بازی آن طور که از گیم لافت انتظار می رفت بسیار عالی است . در بازی ۶۰ مرحله از مسابقه اسب سواری تا دزدی و مبارزه امواج حملات خون آشام ها تعبیه شده است که به طور حتم هیچ احساس خستگی در انتظار شما نیست و باید با بازی ای سرتاسر هیجان و انرژی روبه رو شوید . در بازی ۸ نوع اسب مختلف ، ۱۹ سلاح  و طیف گسترده ای از لباس ها، مهمات و اقلام دیگر هم در این بازی شما را همراهی خواهند کرد . شما می توانید این بازی بسیار فوق العاده از سایت اندرویدها – پایگاه تخصصی اندروید به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 



ادامه مطلب ...


پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر – Tegra 2 و Tegra 3

Horn یک بازی ماجرایی – اکشن سوم شخص می باشد که قطعا با تمامی بازی های موبایلی که تاکنون انجام داده اید متفاوت خواهد بود و عمده تفاوت این بازی نیز ، گرافیک خارق العاده ای است که در طراحی Horn به آن تاکید ویژه ای شده است . هنگام انجام این بازی حس استفاده از کنسول های پیشرفته به شما دست خواهد داد . از جمله ویژگی های این بازی امکان کنترل آن با حرکات اشاره ای سفارشی پذیر می باشد .
نقش شما در این بازی آهنگر جوانی به نام Horn می باشد که می خواهد به جست جوی دهکده مادری خویش بگردد و در این راه با بسیاری از مسائل کوچک و بزرگ رو به رو می شود .



ادامه مطلب ...


پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

تنیس یکی از جذاب ترین بازی های ورزشی و Virtua Tennis™ Challenge زیباترین بازی تنیس ساخته شده در دنیای اسمارت فون هاست که هم اکنون می توانید نسخه اندروید آن را از اندرویدها دانلود نمایید . در این بازی می تونید یکی از ۵۰ بازیکن برتر دنیای تنیس را انتخاب کرده و در یکی از ۱۸ استادیوم تهیه شده به انجام مسابقات چالشی مشغول شوید .
با تمرکز کردن بر روی بازی ، سبک مخصوص خود را ساخته و ضربه هایی عالی به توپ بزنید تا برنده مسابقه باشید .
ساعت های گیم پلی در قالب چندین حالت مختلف ، از جمله ویژگی های این بازی جذاب که به صورت اچ دی ارایه شده است می باشد .



ادامه مطلب ...


پیش نیاز:اندروید۲٫۳

طرحان این بازی مهیج تلاش کردند تا با فراهم اوردن محیط وافعی و سلاح های جدید شما یک جنگ تمام عیار درفضا مجازی تجربه کنید . اگر از علاقه مندان به نسخه پیشین SHADOWGUN بوده اید ، ویرایش DeadZone آن را از دست ندهید !



ادامه مطلب ...


اگر وقت کافی برای نوشتن یک کلمه انگیلسی و دریافت معنی فارسی آن را ندارید، از دیکشنری جالب Voice Translator Pro استفاده کنید. کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید، سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات، گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی، از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی میکند.



ادامه مطلب ...


دوستان عزیز امروز قصد داریم آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندرویدی را به شما آندرویدی های عزیز ارائه کنیم. تیم اندرویدیها بنا به درخواست و پرسش های مکرر شما دوستان، تصمیم به نوشتن این آموزش کرده است. این آموزش در ۲۱ صفحه و همراه با تصاویر با کیفیت و به زبان ساده می باشد. این آموزش فقط متعلق به سایت اندرویدیها می باشد و هیچ گونه کپی برداری از سایت های مختلف در آن انجام نشده است. پس شما دوستان هم در رعایت حفظ حقوق نشر و نویسنده این آموزش بکوشید. دوستان عزیز بعد از این آموزش دیگر به سوالی در مورد نصب بازی های HD پاسخ داده نخواهد شد.



ادامه مطلب ...


 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا فکر کرده اید که برای قهرمان شدن در مسابقات جایزه بزرگ

۲۰۱۲ FIM Speedway

چه چیزی لازم خواهد بود ؟


یک بازی کاملا واقع گرایانه که شما به قلب مسابقات اکشن برده و آدرنالین خون تان را حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد !


آیا صدای جمعیت بسیاری که برای مشاهده مسابقه موتور سواری شما آمده اند را می شنوید ؟ نمایشی درخور این همه تماشاگر ارایه داده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .



ادامه مطلب ...


 پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا برای انجام بازی رسمی SpiderMan که توانسته است به یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ تبدیل شود ، آماده اید ؟
The Amazing Spider-Man که بر اساس تم داستانی فیلم Spider-Man ساخته شده است شما را به نیویورک جایی که تمامی اتفاقات رخ می دهد خواهد برد . بندهای را پرتاب کرده و به بالا و پایین بپرید و محیطی کاملا ۳ بعدی با گرافیک جذاب را تجربه کنید .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ


در اين وبلاگ در نظر داريم تمام نرم افزار ها.بازي ها.رام ها و... هر چيزي که مرتبط با گوشي htc wildfire s است را قرار دهيم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان htc wildfire-s و آدرس wildfire-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.